Što mogu urediti na postojećoj ESTA-i?

Category: Ažuriraj ESTA | 0
Uredi moj ESTA

Koje podatke mogu ažurirati?

Većinu svih podataka u prijavi možete ažurirati zajedno s potrebnim podacima o plaćanju prije nego što pošaljete elektronički zahtjev za autorizaciju putovanja. Međutim, jedine iznimke su broj putovnice i zemlja izdavanja. Ako napredujete u svojoj ESTA prijavi nakon prve faze i želite urediti broj putovnice ili zemlje izdavanja, morat ćete izraditi novu ESTA aplikaciju.

Nakon odobrenja aplikacije možete ažurirati samo adresu e-pošte i adresu na kojoj boravite dok ste u SAD-u.

Što trebam učiniti ako su se podaci o putovnici promijenili ili istekli?

Jedina opcija za osobu koja je promijenila podatke o putovnici ili je dobila novu putovnicu je podnošenje zahtjeva za novu ESTA. Imajte na umu da ćete prilikom podnošenja zahtjeva morati platiti povezane naknade.

Kako ispraviti pogrešku u prijavi?

Podnositelji zahtjeva mogu pregledati i ispraviti sve pogreške prije podnošenja zahtjeva za ESTA, uključujući broj putovnice. Ako podnosite zahtjev zajedno s potrebnim podacima o plaćanju, možete urediti sva ostala podatkovna polja osim broja putovnice i zemlje izdavateljice putovnice.

Podnositelji zahtjeva koji pogriješe u svojim biografskim podacima ili podacima o putovnici moraju podnijeti novi zahtjev i morat će platiti povezanu naknadu za svaki podneseni zahtjev. Ostale pogreške lako se mogu ispraviti klikom na “Provjeri status pojedinca” u odjeljku “Provjeri status ESTA”. Oni koji su pogriješili u odgovoru na pitanje o prihvatljivosti morat će se obratiti CBP-u (Carinska i granična zaštita) sa svoje stranice za pomoć.

Što ako zaboravim broj prijave?

Nakon dovršetka plaćanja prijave primit ćete e-poruku s potvrdom koja sadrži broj prijave. Broj prijave možete dohvatiti i na stranici statusa ESTA. Idite na početnu stranicu ESTA-e, kliknite “Provjeri postojeću aplikaciju”, a zatim “Provjeri status pojedinca”. Da biste dobili odobrenje ili broj prijave, morat ćete navesti broj putovnice, datum izdavanja putovnice, zemlju državljanstva, datum isteka putovnice i datum rođenja.

Važno je napomenuti da svi uneseni detalji trebaju točno odgovarati onome što ste unijeli u ESTA aplikaciju. Sve razlike između unesenih informacija o dohvaćanju i unesenih podataka o aplikaciji rezultirat će porukama o pogreškama kao što su “Nije pronađena aplikacija” ili “Aplikacija je istekla”.

Kako mogu ispraviti pogrešku u vezi s datumom izdavanja putovnice ili datumom isteka putovnice nakon dovršetka prijave?

Jedini put kada možete ispraviti datum izdavanja putovnice ili datum isteka putovnice je prije nego što platite zahtjev za ESTA. Podnositelj zahtjeva koji unese pogrešan datum izdavanja ili isteka putovnice nakon završetka plaćanja ESTA zahtjeva morat će ponovno podnijeti zahtjev za novo odobrenje putovanja. Prethodni zahtjev bit će poništen, a podnositelj zahtjeva morat će platiti svaki novi zahtjev koji podnese.